Пратките се изпращат с куриерскa фирмa Спиди.

Доставката за всички поръчки над 80 лв. е изцяло за наша сметка. За поръчки под тази сума, доставката е 4,50 лв. до офис на Спиди и 6,00 лв. до адрес.

Срокът за доставка е 1 работен ден. Поръчки, направени преди 15:00ч се обработват в същия ден и се доставят на следващ работен ден.

В предпразнични дни, срокът за доставка може да се удължи, поради натовареността на куриерите.

Да, всяка наша пратка се изпраща с опцията “преглед и тест преди плащане”. Ако продуктът не отговаря на очакваното, можете да върнете пратката на куриера.

*Разходите по транспорта за връщане са за сметка на клиента.

Разбира се, с радост ще Ви съдействаме с изненадата!
За да доставим подаръка без плащане при доставка, е необходимо Вие да заплатите поръчката чрез карта. При финализиране на поръчката, попълнете данните на получателя (име, телефонен номер, адрес). В полето “Имейл адрес за потвърждение на поръчка”, попълнете СВОЯ имейл, за да се свържем с Вас при възникнал проблем с плащането или доставката.

Добавете финален щрих към подаръка- изберете  една от нашите тематични картички и попълнете точния текст, с който искате да я надишем.
Всяко бижу се доставя в красива брандирана кутия за бижута, сертификат за автентичност и подарък полирна кърпичка.

Продукти, закупени от онлайн магазина SELINA.BG, могат да бъдат върнати след попълване на електронна молба за връщане ТУК.
Онлайн поръчки, доставени до ваш адрес или до офис на куриер, следва да бъдат върнати по куриер към “СЕЛИНА ОНЛАЙН ЕООД” на адрес: гр.Стара Загора, ул.”Дравска епопея” 6, ет. 1, офис 3, тел: 0882531316.

Да, можете да се свържете с наш консултант и да направите поръчка на телефон 0882531316. За целта – трябва да ни предоставите: име, фамилия, e-mail, адрес и телефон за доставка.

Да, можете да добавите продукт, като се свържете с наш оператор на 0882531316 или ни пишете на info@selina.bg.

Можете да откажете вашата поръчка чрез e-mail към info@selina.bg или с обаждане на 0882531316. Нужно е да цитирате номера на вашата поръчка.

Ако пратката вече е предадена на куриер, няма да можем да откажем вашата поръчка през системата.

В случай, че искате да замените получения продукт, трябва да попълните електронен формуляр за отказ от поръчка и да направите нова поръчка. За съдействие, може да се свържете с нас на тел: 0882531316.

*Разходите за доставка при връщане на продукт са за сметка на клиента.

Не потвърждаваме поръчките по телефон. Всяка поръчка бива потвърждавана чрез автоматичен e-mail.

Намалени продукти не се комбинират с други промоции, ваучери, талони за отстъпка и промокодове, освен ако на сайта изрично не е указано друго.